قیمت وسایل برقی خانگی

قیمت لوازم خانگی ال جی،قیمت لوازم خانگی سامسونگ،لوازم خانگی بانه،قیمت لوازم خانگی بوش

قیمت وسایل برقی خانگی

قیمت لوازم خانگی ال جی،قیمت لوازم خانگی سامسونگ،لوازم خانگی بانه،قیمت لوازم خانگی بوش

یک دستگاه خانگی با محصولی خوشمزه

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

اگرچه خریدن بستنی های آماده راحت و بدون دردسر است، اما درست کردن بستنی در خانه با انواع طعم ها، رنگ ها و افزودنی های دلخواه هم لذت خاص خود را دارد. دستگاه های بستنی ساز این لذت را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه برای شما فراهم می کنند. در حقیقت کافی است تنها یک بار هزینه کرده و در عوض سال ها بتوانید انواع بستنی ها، دسرهای سرد، نوشیدنی ها، فالوده ها و بستی های یخی را با مواد اولیه دلخواه و به سلیقه خود در منزل آماده کنید.

دستگاه های بستنی ساز در دو نوع با فریزر و بدون فریزر هستند. در نوع بدون فریزر پس از آماده کردن مواد اولیه داخل دستگاه، باید مخزن آن را بسته به مدل و مارک بستنی ساز بین 8 تا 18 ساعت داخل فریزر قرار داد تا یخ بزند. در نوع با فریزر دیگر نیازی به قرار دادن مخزن بستنی در فریزر جداگانه نیست. البته از آنجا که فریزر این بستنی سازها مجهز به کمپرسور است، نسبت به نوع اول صدای بیشتری تولید می کنند.

از نظر ظرفیت دستگاه، معمولاٌ بستنی سازهایی با حجم مخزن 2-1 لیتر برای استفاده خانگی مناسب هستند. وجود تایمر قابل تنظیم و توقف اتوماتیک از ویژگی هایی است که بهتر است دستگاه بستنی ساز شما به آن مجهز باشد. برخی بستنی سازها هم درپوش رنده دار دارند که برای خرد کردن شکلات و اسمارتیز و تزیین بستنی مناسب هستند.
با توجه به این نکته که دستگاه های بستنی ساز خانگی کم کم در خانه ها جای خود را یافته اند آشنایی با این دستگاه ها مفید به نظر می رسد.

71h28ls36GL. SL1307


برخی از امکانات و قابلیت های دستگاه های بستنی ساز:
امکان درست کردن بستنی و انواع دسر بر اساس سلیقه و ذائقه شخصی

امکان درست کردن بستنی در هر زمان و هر فصل

اطمینان از استفاده مواد اولیه سالم و بهداشتی در درست کردن بستنی

دستگاه کوچک و کم حجم، قابلیت شتشوی سریع و آسان

امکان درست کردن بستنی و دسر رژیمی بر اساس شرایط پزشکی افراد، برای مثال بیماران دیابتی

امکان استفاده از پودر بستنی آماده

EZ7401 Sorbet

طرز کار دستگاه های بستنی ساز:
در دستگاه های بستنی ساز اعم از کمپرسور دار یا بدون کمپرسور ظرفی استیل برای ریختن مواد اولیه ی بستنی وجود دارد. اطراف این ظرف را جداره ای تشکیل داده که درون آن با مایعی پر شده که در برابر سرما حرارت از دست داده و یخ می زند و به کندی یخ خود را از دست می دهد. در مورد دستگاه های بدون کمپرسور باید این ظرف قبل از شروع به کار دستگاه و تهیه ی بستنی بین 8 تا 18 ساعت در فریزر قرار داده شود تا مایع درون جداره ی ظرف یخ بزند. اما در دستگاه های جدید کمپرسوردار (فریزردار)، این مرحله آسان شده و نیازی به گذاشتن ظرف حاوی بستنی قبل از شروع به کار دستگاه در فریزر نیست. پس از ریختن مواد اولیه درون دستگاه و شروع به کار دستگاه همزن دستگاه به طور مداوم مواد را هم می زند و همزمان با سرد شدن مواد با هوادهی که درون مخلوط بستنی انجام می‌ گیرد, فرایند یخ زدن سریع تر می شود و بافت خاص بستنی ایجاد می شود. شما می توانید در منزل هر نوع بستنی که دوست دارید را با همان بافت واقعی بستنی های بیرون و با مواد با کیفیت تر و بهداشتی تر تهیه کنید.
در مورد دستگاه های بستنی ساز، پس از آماده سازی مواد مورد نیاز برای تهیه بستنی و قبل از انتقال مواد به مخزن استیل از تقلیل درجه حرارت مواد به زیر 5 درجه سانتیگراد اطمینان حاصل نمائید و جدا" از تماس هرگونه مایعات داغ و بالاتر از 5 درجه سانتی گراد با داخل محفظه استیل جلوگیری نمائید.

HB 68320B 1.5 Qt. Capacity Ice Cream Maker1

با توجه به مواد ویژه جاذب سرما، موجود در بین محفظه استیل و بدنه دستگاه بستنی ساز، دقت نمائید با دستکش یا پارچه اقدام به خارج کردن محفظه از فریزر بنمائید.

دقت کنید بستنی ساز درکنار شعله آتش, اتو، مایکرو ویو، مایکروفر و یا هرگونه وسایل گرما ساز دیگر قرار نگیرد و همچنین از نگهداری آن در مکانهای مرطوب نیز خودداری نمائید. 
قبل از اتصال متعلقات و راه اندازی هر بستنی سازی، نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای آن که اقدام به راهنمایی شما نموده است حتما اقدام فرمائید.
یکی از ویژگی های که در ساخت و تولید یک بستنی ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد قدرت و توان موتور آن است که در بالاترین سطح بازدهی قرار داشته باشد و در عین حال قدرت بسیاری را نیز برای عملکرد اصلی آن تولید بنماید. بنابر این در هنگام خرید یک دستگاه بستنی ساز علاوه بر ظاهر و شکل ظاهری آن و دارا بودن کمپرسور یا نداشتن کمپرسور با توجه به نیاز و حوصله ی خود به توان موتور آن نیز دقت کنید .

Ice Cream Magic make 2

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
hghgh ghghgh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی